XVl OGÓLNOPOLSKI NADWARCIAŃSKI RAJD
HONOROWYCH DAWCÓW KRWI PCK
ORAZ ICH SYMPATYKÓW
KAMlEŃ, 17 sierpnia 2024 (sobota)
Patronat Honorowy:
- Starosta Poznański – Jan Grabkowski
- Starosta Słupecki - Marek Dąbrowski
- Burmistrz Miasta Słupcy – Jacek Szczap
- Burmistrz Miasta i Gminy Nekla - Karol Balicki
Patronat Medialny:
- Przegląd Nekielski
- Kurier Słupecki
- Tygodnik Swarzędzki
Instytucje wspierające:
- Powiat Poznański
- Miasto Poznań
- Gmina Nekla
- Miasto Słupca
- Powiat Słupecki
- Oddział Rejonowy PCK w Słupcy
- Ochotnicza Straż Pożarna w Kamieniu
Organizatorzy:
- Oddział Środowiskowy PTTK Poznań-Nowe Miasto w Poznaniu
- Klub Honorowych Dawców Krwi przy Urzędzie Miasta i Gminy Nekla
- Klub HDK PCK „Zdrowie” przy Starostwie Powiatowym w Słupcy
- „Pasieka pod lasem” – Jarosław Kapczyński Nekla
Kierownictwo Rajdu:
Komandor: Eugeniusz JACEK
Z-cy Komandora: Ryszard WESOŁOWSKl – Jarosław GĄTARCZYK
Sekretarze rajdu: Jerzy KAŁECKI – Barbara RESZELEWSKA
Kwatermistrzostwo: Jarosław KAPCZYŃSKI – Wojciech MŁODOŻENlEC – Włodzimierz PAWLAK
Warunki uczestnictwa:
W rajdzie może wziąć udział każdy honorowy dawca krwi oraz inne osoby niebędące krwiodawcami (!), które zgłoszą się do 5 sierpnia 2024 roku do organizatora.
Wpisowe w wys. 60 zł od osoby bez względu na wiek należy wpłacić na konto:
Oddziału Środowiskowego PTTK Poznań-Nowe Miasto, nr konta: 05 9068 1013 0158 7339 4006 2753
Grupy zorganizowane wpłaty dokonują u Prezesa danego Klubu HDK PCK lub innej Organizacji pozarządowej, do której należą.
Natomiast prezesi Organizacji dokonują zgłoszenia grupy oraz wpłat na konto.
Osoby indywidualne zgłaszają się bezpośrednio do organizatora i same dokonują wpłat wpisowego na konto.
Zgłoszenia przyjmowane są tylko pocztą mailową na adres mailowy do organizatora przyjmującego zgłoszenia: eugeniuszjacek.1@wp.pl tel.: 727 923 641.
Zgłoszenia po terminie nie będą przyjmowane.
UWAGA! BARDZO WAŻNE!
Przy zgłoszeniu koniecznie podajemy: imię, nazwisko, serię oraz numer dowodu osobistego (dzieci/młodzież szkolna - numer legitymacji szkolnej).
Natomiast kierowcy podają: markę samochodu/autokaru, numer rejestracyjny, imię i nazwisko oraz serię i numer dowodu osobistego.
Koniecznie zabierz ze sobą dowód osobisty, a młodzież legitymację szkolną!
Trasa Rajdu:
Trasa I: autokarowo-piesza:
START autokarów:
- godz. 7:00 Poznań-Rataje (przy Zespole Szkół Salezjańskich os. Bohaterów ll Wojny Światowej 29),
- godz. 7:15 Poznań-Komandoria (parking za kościołem pw. Św. Jana Jerozolimskiego),
- godz. 7:30 Swarzędz (os. Kościuszkowców, pętla autobusowa),
- godz. 7:45 Kostrzyn (przystanek autobusowy naprzeciwko biblioteki w kierunku Warszawy).
UWAGA:
- godz. 9:15 ruszamy autokarami/samochodami ze Słupcy (start Słupca parking przy Urzędzie Miasta ul. Pułaskiego 20),
- godz. 10:00 Powidz (zwiedzanie 33 Bazy Lotnictwa Transportowego w Powidzu z przewodnikiem),
- przejazd autokarami do miejscowości Wylatkowo,
- następnie przejście pieszo ok. 6 km do miejscowości Hutka – leśniczówka (pokaz monitoringu przeciwpożarowego),
- z Hutki przejazd autokarami na metę do miejscowości Kamień (gmina Słupca).
Długość trasy pieszej ok. 6 km.
Kierownictwo trasy: Ryszard Wesołowski, Jerzy Kalecki.
Meta rajdu:
Meta rajdu oraz biesiada będą zlokalizowane na terenie Ochotniczej Straży Pożarnej w Kamieniu, gmina Słupca.
Czynna będzie w godz. 14:00-17:30.
Godz. 17:45 - Zakończenie rajdu.
Uczestnicy, którzy zgłoszą się we właściwym czasie, otrzymują:
- znaczek rajdowy,
- posiłek (żurek plus coś z grilla, kawa/herbata),
- udział w zabawie tanecznej,
- puchary dla najliczniejszych drużyn oraz nagrody.
Ubezpieczenie, każdy uczestnik załatwia we własnym zakresie. Członkowie PTTK z opłaconą składką za 2024 rok są ubezpieczeni.
Informacje końcowe:
Osoby nie mogące przejść tyle kilometrów, będą przewożone autokarami.
Trasy dostosowane dla osób niepełnosprawnych.
Rajd odbędzie się bez względu na pogodę.
Interpretacja Regulaminu Rajdu należy do Kierownictwa Rajdu.
SŁONECZNEJ POGODY!
Fot. w miniaturze:
33 Baza Lotnictwa Transportowego w Powidzu - KLIKNIJ TUTAJ