REGULAMIN
USŁUGI „ZDALNY DOSTĘP”
§ 1
W niniejszym regulaminie, pod pojęciem Usługi rozumieć będziemy usługę Zdalnego Dostępu za pośrednictwem sieci Internet do wybranych danych księgowych lokalu określonego w formularzu aktywacji usługi oraz wysyłanie najważniejszych informacji dotyczących Spółdzielni Mieszkaniowej - drogą elektroniczną.
Usługę dostarcza Spółdzielnia Mieszkaniowa w Swarzędzu, zwana dalej w skrócie SM.
Użytkownik oznacza osobę, której dane i podpis widnieją na formularzu aktywacji usługi.
§ 2
Użytkownik zobowiązuje się do przestrzegania niniejszego regulaminu, potwierdzając to własnoręcznym podpisem na formularzu aktywacji usługi.
§ 3
Użytkownik zobowiązuje się nie udostępniać danych, umożliwiających dostęp do Usługi, osobom trzecim. Dotyczy to w szczególności hasła dostępu.
§ 4
W przypadku utraty danych niezbędnych do autoryzacji, Użytkownik powinien zgłosić się osobiście, z dowodem tożsamości, w Punkcie Obsługi Klienta SM - Dział Czynszów, ul. Kwaśniewskiego 1, pokój 111.
§ 5
Wszelkie informacje o nieprawidłowościach związanych z działaniem usługi, Użytkownik powinien zgłaszać za pomocą poczty elektronicznej na adres zdalnydostep@sm-swarzedz.pl lub telefonicznie pod nr tel. 61 64 69 224 w godzinach pracy Spółdzielni.
§ 6
Instrukcja korzystania z Usługi oraz Regulamin dostępne są na stronie internetowej Spółdzielni, w zakładkach: AKTY PRAWNE - REGULAMINY oraz DRUKI DO POBRANIA. Strona główna SM: www.sm-swarzedz.pl
§ 7
W przypadku rezygnacji z papierowych blankietów opłat, Użytkownikowi - członkowi Spółdzielni przysługuje bonifikata w wysokości 5,00 zł miesięcznie.
§ 8
Spółdzielnia nie ponosi odpowiedzialności za:
- Brak ciągłości świadczenia usługi lub jej nieprawidłowe działanie niezawinione działaniem SM (np. awarie łącza internetowego).
- Nieprawidłowe działanie Usługi w wyniku niewłaściwego (niezgodnego z instrukcją) korzystania z Usługi przez Użytkownika.
- Podania błędnych lub niepełnych danych przez Użytkownika w formularzu aktywacji usługi.
- Skutki wynikające z wejścia przez osoby trzecie w posiadanie danych autoryzacyjnych (w tym hasła) Użytkownika.
- Przerwy w świadczeniu Usługi wynikające z przyczyn technicznych (konserwacje, przeglądy, wymiany sprzętu).
§ 9
Spółdzielnia Mieszkaniowa ma prawo zablokowania Usługi Użytkownikowi, który wykorzystuje Usługę niezgodnie z przeznaczeniem lub na szkodę Spółdzielni lub osób trzecich.