Elektroniczny urząd - szybko, wygodnie, bez wychodzenia z domu!
Urząd Miasta i Gminy w Swarzędzu zachęca mieszkańców do rejestracji konta na portalu eUrząd. Wówczas możliwa jest obsługa mieszkańców przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Wystarczy rejestracja konta na portalu eUrząd podczas dowolnej wizyty w urzędzie lub elektronicznie poprzez platformę ePUAP.
Każdy mieszkaniec Miasta i Gminy Swarzędz może korzystać z nowoczesnej, elektronicznej obsługi. Za pośrednictwem uruchomionego w Swarzędzu systemu e-administracji możemy – nie wychodząc z domu – załatwić większość spraw urzędowych np. uzyskać informację na temat wysokości należności, terminów płatności np. podatków, innych opłat i rozrachunków z urzędem, itp., realizować płatności tych należności poprzez usługę PayByNet. Dodatkowo można monitorować status i stan realizacji naszej sprawy w urzędzie. Rejestracja w systemie umożliwia także otrzymywanie drogą sms, e-mail, lub poprzez platformę ePUAP powiadomień o wydarzeniach na terenie gminy, a także informacji w sprawach dotyczących konkretnej osoby.
Tak więc korzystając z e-administracji zapewnisz sobie oszczędność swojego czasu, tym samym przyspieszysz załatwienie sprawy oraz na bieżąco będziesz miał informację o jej stanie realizacji.
Wszystko odbywa się zgodnie z procedurami bezpieczeństwa informacji.
Poniżej informacja, w jaki sposób można zarejestrować się na portalu eUrząd:
1. Osobiście podczas wizyty w Urzędzie ul. Rynek 1, w Wydziale Obsługi Mieszkańca. Rejestrując się otrzymujemy potwierdzenie założenia konta na portalu eUrząd.
2. Rejestracja na portalu eUrząd za pomocą konta na ePUAP. Aktywacja konta na portalu eUrząd odbywa się automatycznie w ciągu 24 godzin i nie wymaga żadnych dodatkowych poświadczeń.
Szczegółowy opis sposobu rejestracji znajdziecie Państwo TUTAJ.
/umig/