Na bazie sytuacji, która miała miejsce niedawno w Spółdzielni Mieszkaniowej w Swarzędzu, związanej z narastaniem zadłużenia na niezamieszkanym czasowo lokalu, prosimy mieszkańców, którzy wyjeżdżają do pracy lub na dłuższy pobyt za granicę, o:
- Przekazywanie do Spółdzielni Mieszkaniowej AKTUALNYCH danych kontaktowych do siebie bądź opiekuna mieszkania.
- W przypadku zmiany numeru telefonu za granicą lub zmiany numeru przez opiekuna mieszkania – zgłaszanie tego faktu do Spółdzielni.
- Założenie i korzystanie z usługi ZDALNY DOSTĘP – czyli elektronicznego wglądu w dane księgowe mieszkania i bieżącą korespondencję.
- Zaglądanie od czasu do czasu na stronę internetową Spółdzielni Mieszkaniowej w zakładkę – Prace i przeglądy – gdzie znajdują się informacje m.in. o legalizacyjnych wymianach wodomierzy w budynkach.
- Interesowanie się pozostawionym w kraju dobytkiem.
Posiadając AKTUALNE dane kontaktowe do mieszkańca bądź opiekuna mieszkania, Spółdzielnia ma szansę poinformować o wzroście opłat, konieczności wymiany liczników w mieszkaniu, czy awarii wymagającej wejścia do lokalu. Działając w ten sposób, mieszkaniec wracający do kraju unika przykrych niespodzianek związanych z niedopłatami czy ryczałtowym naliczaniem opłat.
Wyjeżdżający za granicę
mogą przekazywać aktualny numer telefonu/adres
do Działu Mieszkaniowego:
czlonkowski@sm-swarzedz.pl
Przydatne wnioski, z których można skorzystać:
- Formularz aktywacji usługi „ZDALNY DOSTĘP” - KLIKNIJ TUTAJ
- Wniosek o rezygnacji z blankietów opłat - KLIKNIJ TUTAJ
- Wniosek o zmianę adresu do korespondencji (inny niż mieszkanie) - KLIKNIJ TUTAJ
- Wniosek/upoważnienie dotyczące usługi „polecenia zapłaty” - KLIKNIJ TUTAJ
JC